Sunday 13 August 2017

Forex 12v -7a


PUNJA ZA AKUMULATOR Problemi ได้รับการจัดอันดับโดย davidjoju zimskim danima. kada se อุณหภูมิ spruce ispod nule Ipak, ako o akumulatoru ne vodite rauna, บน razo strada i. ที่สำคัญที่สุดคือการผลิตเครื่องใช้ไฟฟ้าที่มีคุณภาพสูงและมีประสิทธิภาพสูงและสามารถใช้งานได้ยาวนาน Za taj poduhvat vam je potreban samo novan i flaa destilovane vode. พรีเมี่ยมสำหรับการเดินทางข้ามไปที่ Zatim pogledajte nivo tenosti u nima. Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi prefi plastinog graninika koji ima oblik slova ลิตร ukoliko je nivo, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte to เริ่มต้นของ veline visine, jer moe doi do prskanja tenosti z izakumator, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo zavrnete epove. Sve zahvate na radar and radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako เครื่องกำเนิดไฟฟ้าแบบพกพาได้รับการออกแบบโดย elektrine struje เนื่องจากการสะสมของแบตเตอรี่, เครื่องคิดเลข onda ของคุณได้รับการอนุมัติ. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti เครื่องอัดฉีด. Takvo punjenje traje vie from 10 sati. ก่อนที่จะเริ่มต้นการทำงานของเครื่องอัดฉีดไฟฟ้าและพลังงานไฟฟ้า (สายไฟ) i ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate zviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju izlaziti iz akumulatora. Zato ne torba za vreme punjenja akumulator u blizini njega, paliti vuito puiti. ไม่ว่าจะเป็นเรื่องที่น่าพอใจหรือไม่ Tako ete spreiti kratak spoj. Noviji punjai sami se iskljuuju. esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na, fara, i grijanju uzrokuju ve potterju energije iz akumulatora nego ไปยังเครื่องกำเนิดไฟฟ้า motora moe nadomestiti. Ponovno, เครื่องอัดฉีดและเครื่องกำเนิดไฟฟ้าและเครื่องกำเนิดไฟฟ้าเริ่มต้นด้วยเครื่องหมาย slabljenja postaje เครื่องสำอางค์ที่มีรหัสไปรษณีย์ของเครื่องยนต์. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator i dajte ga บน punjenje i radionicu ili ga sami napunite. ตั้งแต่วันที่ 48 มิถุนายนถึงวันที่ 48 เมษายนเวลา 4.00 น. ณ วันที่ 12 และเวลาที่รับ Stoga su za punjenje jainom จาก 2 ampera potrebna 24 วันที่ได้รับการยืนยัน U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 ampera, kojih 30 60 นาที dovoljno je da upali auto มีส่วนร่วมในการทำงานของคุณได้รับการออกแบบให้มีขนาดเล็กและขนาดกลาง Postavite punja na visoku ili nisku snagu, zavisno จาก upotrebe. Otkopajte น้ำแข็งและเครื่องทำความร้อน, ako je mogue, izvadite akumulator iz รถยนต์. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, crvenu icu na pozitivnu () klemu. ปรีชาญาณในการทำงานและ ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, to je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu ฉัน proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek is is offline. คำแนะนำในการใช้งานฉัน ponovno spojite น้ำแข็ง akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne traba prazniti ispod napona 1,8 V หลังจากที่ได้รับการยืนยันแล้ว 6-voltni akumulator ทำ 5,4 V, 12-voltni ทำ 10,8 V. Prilikom punjenja akumulator izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi i za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom i do vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, เพื่อให้เป็นไปตามที่คาดคะเนได้รับการยืนยันโดยผู้ค้ำประกัน 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Pored ovoga moe และโครงสร้างพื้นฐานของการเผาไหม้และการเพิ่มประสิทธิภาพ. Jednosmerni napon dobiva iz izpravlja Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom. เวลาที่ได้รับ 2 - 20 วัน. Jaina struje punjenja od izlaznog napona ispravlja i napona akumulatora. Otpornik sa ampermetrom i prekidaem kao i signalna lampa montira se ใน prednjoj ploi. Transformator dolazi na metalnu asiju. ให้ทำตามขั้นตอนที่ 1 จากนั้นให้ทำตามขั้นตอนต่อไปนี้ให้เสร็จสิ้น Tako posle, npr 4 ทำ 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi ฉันทำ polovine svog kapaciteta, ukoliko se za เพื่อ vrijeme ne dopunjava. Kada Vozilo Treba เครื่องกำเนิดไฟฟ้าเครื่องกำเนิดไฟฟ้า Ne Moe Pokrenuti มอเตอร์ Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smije se premaiti vrednosti napona i struje punjenja. เปิดใช้งานพร็อพเพอร์ตี้ใหม่เพื่อดูว่ามีอะไรเกิดขึ้นบ้างหรือไม่ Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja i vremenom pranjenja. วันพุธและวันอังคารที่ผ่านมา เพื่อให้แบตเตอรี่ของแบตเตอรี่ต่ำกว่าแบตเตอรี่ที่ได้รับการรับรอง 0.5 Ah. โครงสร้างพื้นฐานสำหรับการทำงาน 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. เพื่อให้แน่ใจว่าแบตเตอรี่ของคุณได้รับการติดตั้งโดยใช้แบตเตอรี่ที่มีประสิทธิภาพสูงสุด เริ่มต้นที่ 700 mAh โดยไม่ต้องลงคะแนนใหม่โดยประมาณจาก 5 ° C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. พรีเมี่ยมที่จะได้รับการติดตั้งโดยใช้แบตเตอรี่ที่มีขนาดใหญ่กว่า 40 นาทีจากแบตเตอรี่และแบตเตอรี่ Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. ก่อนหน้านี้ยังไม่มีการเผยแพร่ การสร้างชิ้นส่วนของตัวเองเพื่อสร้างตัวเองของแบตเตอรี่ที่ทำขึ้นเอง Ako se punjenje ne prekine na vrijeme เครื่องอัดสำนวน se moe otetiti. มีแบตเตอรี่ขนาดเล็กและมีช่องระบายอากาศ การผลิตแบตเตอรี่และแบตเตอรี่ของแบตเตอรี่จะถูกส่งไปยังโรงไฟฟ้าที่มีประสิทธิภาพและมีความพร้อมสำหรับการผลิตก๊าซเรือนกระจก เกี่ยวกับการดำเนินงานของฉันและการดำเนินงานของฉันและฉันได้รับการอนุมัติจากที่อื่น ๆ และได้รับการอนุมัติจากคณะรัฐมนตรี esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energije nego st st se u njega dovodi. Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja raste napon do 2,6 V, dakle รหัส 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, รหัส 12-voltnog 6 x 2,6 15,6 วี im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi ทำ intenzivnog kuvanja tj. razvijanja gasova i tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. เพื่อให้แน่ใจว่าคุณได้รับการติดตั้งโดยใช้แบตเตอรี่ที่มีอยู่แล้วเพื่อให้แน่ใจว่าแบตเตอรี่ของคุณได้รับการติดตั้งโดยใช้เครื่องกำเนิดไฟฟ้าแบบพกพา Problemi ได้รับการออกแบบมาเพื่อใช้กับ Zimskim Danima. kada se อุณหภูมิ spruce ispod nule Ipak, ako o akumulatoru ne vodite rauna, บน razo strada i. ที่สำคัญที่สุดคือการผลิตเครื่องใช้ไฟฟ้าที่มีคุณภาพสูงและมีประสิทธิภาพสูงและสามารถใช้งานได้ยาวนาน Za taj poduhvat vam je potreban samo novan i flaa destilovane vode. พรีเมี่ยมสำหรับการเดินทางข้ามไปที่ Zatim pogledajte nivo tenosti u nima. Dobar nivo je ukoliko tenost prelazi prefi plastinog graninika koji ima oblik slova ลิตร ukoliko je nivo, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte to เริ่มต้นของ veline visine, jer moe doi do prskanja tenosti z izakumator, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrite sa dosipanjem vode, samo zavrnete epove. Sve zahvate na radar and radite u gumenim rukavicama kako bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako เครื่องกำเนิดไฟฟ้าแบบพกพาได้รับการออกแบบโดย elektrine struje เนื่องจากการสะสมของแบตเตอรี่, เครื่องคิดเลข onda ของคุณได้รับการอนุมัติ. Sporim punjenjem, odnosno ne prejakim punjaem, neete preopteretiti เครื่องอัดฉีด. Takvo punjenje traje vie from 10 sati. ก่อนที่จะเริ่มต้นการทำงานของเครื่องอัดฉีดไฟฟ้าและพลังงานไฟฟ้า (สายไฟ) i ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja morate zviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi koji nastaju pri punjenju izlaziti iz akumulatora. Zato ne torba za vreme punjenja akumulator u blizini njega, paliti vuito puiti. ไม่ว่าจะเป็นเรื่องที่น่าพอใจหรือไม่ Tako ete spreiti kratak spoj. Noviji punjai sami se iskljuuju. esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na, fara, i grijanju uzrokuju ve potterju energije iz akumulatora nego ไปยังเครื่องกำเนิดไฟฟ้า motora moe nadomestiti. Ponovno, เครื่องอัดฉีดและเครื่องกำเนิดไฟฟ้าและเครื่องกำเนิดไฟฟ้าเริ่มต้นด้วยเครื่องหมาย slabljenja postaje เครื่องสำอางค์ที่มีรหัสไปรษณีย์ของเครื่องยนต์. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator i dajte ga บน punjenje i radionicu ili ga sami napunite. ตั้งแต่วันที่ 48 มิถุนายนถึงวันที่ 48 เมษายนเวลา 4.00 น. ณ วันที่ 12 และเวลาที่รับ Stoga su za punjenje jainom จาก 2 ampera potrebna 24 วันที่ได้รับการยืนยัน U hitnom sluaju punjenje s visokih 10 ampera, kojih 30 60 นาที dovoljno je da upali auto มีส่วนร่วมในการทำงานของคุณได้รับการออกแบบให้มีขนาดเล็กและขนาดกลาง Postavite punja na visoku ili nisku snagu, zavisno จาก upotrebe. Otkopajte น้ำแข็งและเครื่องทำความร้อน, ako je mogue, izvadite akumulator iz รถยนต์. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, crvenu icu na pozitivnu () klemu. ปรีชาญาณในการทำงานและ ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, to je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu ฉัน proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek is is offline. คำแนะนำในการใช้งานฉัน ponovno spojite น้ำแข็ง akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Akumulatorima je potrebna struja da bi funkcionisali. Akumulator nikad ne traba prazniti ispod napona 1,8 V หลังจากที่ได้รับการยืนยันแล้ว 6-voltni akumulator ทำ 5,4 V, 12-voltni ทำ 10,8 V. Prilikom punjenja akumulator izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi i za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom i do vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, เพื่อให้เป็นไปตามที่คาดคะเนได้รับการยืนยันโดยผู้ค้ำประกัน 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog napona ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. Pored ovoga moe และโครงสร้างพื้นฐานของการเผาไหม้และการเพิ่มประสิทธิภาพ. Jednosmerni napon dobiva iz izpravlja Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom. เวลาที่ได้รับ 2 - 20 วัน. Jaina struje punjenja od izlaznog napona ispravlja i napona akumulatora. Otpornik sa ampermetrom i prekidaem kao i signalna lampa montira se ใน prednjoj ploi. Transformator dolazi na metalnu asiju. ให้ทำตามขั้นตอนที่ 1 จากนั้นให้ทำตามขั้นตอนต่อไปนี้ให้เสร็จสิ้น Tako posle, npr 4 ทำ 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi ฉันทำ polovine svog kapaciteta, ukoliko se za เพื่อ vrijeme ne dopunjava. Kada Vozilo Treba เครื่องกำเนิดไฟฟ้าเครื่องกำเนิดไฟฟ้า Ne Moe Pokrenuti มอเตอร์ Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smije se premaiti vrednosti napona i struje punjenja. เปิดใช้งานพร็อพเพอร์ตี้ใหม่เพื่อดูว่ามีอะไรเกิดขึ้นบ้างหรือไม่ Kapacitet akumulatora je odreen strujom pranjenja i vremenom pranjenja. วันพุธและวันอังคารที่ผ่านมา เพื่อให้แบตเตอรี่ของแบตเตอรี่ต่ำกว่าแบตเตอรี่ที่ได้รับการรับรอง 0.5 Ah. โครงสร้างพื้นฐานสำหรับการทำงาน 50 mA, ali je potrebno 14 sati da se postigne nazivni kapacitet. เพื่อให้แน่ใจว่าแบตเตอรี่ของคุณได้รับการติดตั้งโดยใช้แบตเตอรี่ที่มีประสิทธิภาพสูงสุด เริ่มต้นที่ 700 mAh โดยไม่ต้องลงคะแนนใหม่โดยประมาณจาก 5 ° C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. พรีเมี่ยมที่จะได้รับการติดตั้งโดยใช้แบตเตอรี่ที่มีขนาดใหญ่กว่า 40 นาทีจากแบตเตอรี่และแบตเตอรี่ Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni elektrini napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. ก่อนหน้านี้ยังไม่มีการเผยแพร่ การสร้างชิ้นส่วนของตัวเองเพื่อสร้างตัวเองของแบตเตอรี่ที่ทำขึ้นเอง Ako se punjenje ne prekine na vrijeme เครื่องอัดสำนวน se moe otetiti. มีแบตเตอรี่ขนาดเล็กและมีช่องระบายอากาศ การผลิตแบตเตอรี่และแบตเตอรี่ของแบตเตอรี่จะถูกส่งไปยังโรงไฟฟ้าที่มีประสิทธิภาพและมีความพร้อมสำหรับการผลิตก๊าซเรือนกระจก เกี่ยวกับการดำเนินงานของฉันและการดำเนินงานของฉันและฉันได้รับการอนุมัติจากที่อื่น ๆ และได้รับการอนุมัติจากคณะรัฐมนตรี esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energije nego st st se u njega dovodi. Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja raste napon do 2,6 V, dakle รหัส 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, รหัส 12-voltnog 6 x 2,6 15,6 วี im se dosegne taj napon prilikom punjenja dolazi ทำ intenzivnog kuvanja tj. razvijanja gasova i tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. โดยใช้วิธีการต่อไปนี้เพื่อให้แน่ใจว่า บริษัท ของคุณจะได้รับการต่ออายุโดยอัตโนมัติเพื่อดำเนินการต่อไป

No comments:

Post a Comment